חפש בבלוג זה

יום שני, 18 בנובמבר 2013

סתיו סתיו סתיו..

סופסוף אפשר לומר שהגיע הסתיו..  שלכת, לפעמים אפילו קצת גשם מכבד אותנו בנוכחותו..רוח קרירה,
וכמובן שיחד איתם מגיע גם היובש בשפתיים.. במיוחד בימי החורף הקרים שעוד יבואו עלינו לטובה.
ולכן, קוראותיי היקרות, החלטתי לצאת למלחמה ביובש! ולהכין אתכן לכל תרחיש של שפתיים יבשות העלול לתקוף אתכן כך סתם באמצע היום! (זה לא יהיה באמת כזה דרמטי, אבל תמיד ניתן להעמיד פנים שכן ולהתפנק בעוד מוצר כיפי לשפתיים:))
בפוסט זה אסקור מוצרי שפתיים לחותיים, שאינם אודמים (או לפחות לא שווקו ככאלה), אשר כיף להשתמש בהם ביומיום כדי לתת עוד קצת לחות לשפתיים, וחלקם אפילו מתאימים לשימוש בערב, עם איפור כבד יותר.
אז בואו נתחיל..

ראשית, אתחיל עם ה"ליפ קונדישינר" של "מאק". כפי שכבר ודאי הבנתן, אני מאוד אוהבת את מאק, ואחד המוצרים שלה שאני הכי אוהבת הוא הליפ קונדישינר. מדובר בעצם על ליפ באלם משודרג, אשר תוך דקה יכול לרכך גם את השפתיים הסדוקות ביותר (מנסיון אישי..), הוא מגיע במספר צבעים וגם שקוף, לעיתים בקולקציות מיוחדות (בעיקר בקיץ) מוציעים אותו בצבעים נוספים, מחירו הוא בסביבות ה-84 ש"ח אם זכרוני אינו מטעני, והכמות שמקבלים היא 15 מ"ל, אשר מספיקה לזמן רב.
אני מאוד אוהבת להשתמש בו כאשר אני מתחילה את האיפור בבוקר, ועד שאני מסיימת השפתיים כבר רכות וכל ליפסטיק ייראה עליהן מצוין.



מוצר נוסף שאני מאוד אוהבת הוא "ליפ באטר" של חברת KORRES.
גם מוצר זה הוא באותו סגנון של הליפ קונדישינר של מאק, לטעמי טיפה פחות יעיל מהליפ קונדישינר אבל עדיין מוצר מעולה.
כפי שהבנתן משמו, מדובר על מוצר "חמאתי", נמרח בקלות ובכיף, גם הוא מגיע במספר גוונים.
אין להשיגו נכון להיום בארץ, ולכן אני רוכשת אותו בד"כ בחו"ל, או דרך אתרי אינטרנט.






ואיך אפשר לכתוב פוסט על מוצרי לחות לשפתיים מבלי להזכיר את ה"ליפ באטרס" של חברת REVLON, שאני מאוד מאוד מאוד מאוד אוהבת!
לטעמי, את הליפ באטרס היו צריכים להמציא כבר לפני כמה שנים, לא ברור איך חיינו עד השנתיים האחרונות בלעדיהם (הגזמתי קצת.?..), אבל אני פשוט אוהבת את המוצר הזה!
ראשית אתחיל מהמחיר, שהוא שווה לכל כיס. לרוב הליפ באטרס נמכרים בסביבות ה100 ש"ח, אך תמיד יש עליהם 1+1 או הנחה כלשהי (בד"כ 40% אם לא יותר), דרך אתרי אינטרנט למיניהם ניתן להשיג אפילו בפחות.
המרקם שלהם הוא כפי ששמם מעיד- חמאתי, נמרח בקלות, נעים על השפתיים.
מלאים בלחות, רכים (יכול להוות גם חיסרון אם שוכחים אותם בתיק ביום שמשי.. נמסים די מהר..)
ומגוון הצבעים שבו הם מגיעים פשוט מעולה- החל מהגוונים הכי בהירים וטבעיים, ועד אדום עז/ ורוד בוהק .
כפי שניתן לראות, יש לי מגוון צבעים, ואני אוהבת את כולם! שווה להשקיע מוצר מעולה!








ואם כבר ברבלון עסקינן, לאחרונה החברה הוציאה שפתוני לחות בפורמט חדש, של עפרון מסתובב, הנקראים "Just Bitten Kissable".
אני חוששת שגם אליהם אני הולכת להתמכר בקרוב, עד כה ניסיתי רק 2 גוונים, מאוד טבעיים, ומאוד אהבתי אותם!
המרקם הוא פחות "חמאתי" כמו הליפ באטרס, אלא הייתי מתארת אותו יותר כ"ג'ל". קצת קשה לתאר את המרקם ולכן הייתי ממליצה לכן לנסות את הטסטרים.
שימו לב, כל הרגישות לריחות- למוצר יש ריח וטעם מנטול די חזק, אשר עובר לאחר דקה או שתיים, קחו זאת בחשבון אם הריח מאוד מפריע לכן.
הגוונים שאני קניתי מאוד בהירים וטבעיים, לכן ניתן להשתמש בהם גם ללא מראה.
לסיכום- עוד מוצר מומלץ של רבלון!




אחרונים חביבים בתיק האיפור ובתיק היומיומי שלי הם שפתוני לחות "פשוטים", אשר לרוב ניתן לרכוש בסניפי הסופרפארם. ישנו שפתון הלחות של חברת WELEDA המעולה, אשר הדבר היחיד המפריע לי בו הוא הריח, אבל מה לא עושים בשביל שפתיים רכות:)
בליסטקס- שפתון לחות מעולה אף הוא, פשוט ועושה את העבודה,
ושפתון לחות אורגני של חברת sierra bees, שקיבלתי עם אחת ההזמנות שלי מהאנטרנט, לא ניתן להשיגו בארץ, אך יש שפתונים אחרים אשר עושים את העבודה בארץ לא פחות טוב.





זהו.. מקווה שנהניתן ושהפוסט תרם לכן, אשמח לשמוע מה ההמלצות שלכן לשפתיים יבשות, ומה אתן חושבות על המוצרים שהצגתי.
המשך שבוע נעים וחמים!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה