חפש בבלוג זה

יום שני, 31 באוגוסט 2015

ביוטיקר- מומלצים, מוצרים חדשים, רכישות אחרונות ועוד..

היי לכולן,

את הפוסט הבא החלטתי להקדיש לחברת ביוטיקר. כבר כמה שנים טובות אני לקוחה נאמנה שלהם, ולאחרונה בביקורים האחרונים שלי בחנויות אני כל פעם מופתעת לגלות מוצרים חדשים, חלקם טובים יותר חלקם פחות, אבל סה"כ ניכרת מגמת שיפור ענקית בחנות, רוב המוצרים השביעו את רצוני ולכן החלטתי לחלוק עמכן את הרכישות והאהבות האחרונות שלי מביוטיקר.
אציין כאן כי כל המוצרים נרכשו על ידי, מכספי, והפוסט אינו ממומן בשום אופן, כל מה שרשום הוא דעתי הכנה והאמיתית על המוצרים.

אז הדבר הראשון שאותו אני מוסיפה לסל כמעט בכל ביקור בחנות הוא כל מיני סוגי קוקיות, קליפסים, ומוצרים לשיער.
המחירים בד"כ נעים בסביבות הכמה שקלים למוצר, ואיכשהו פיית הקליפסים תמיד מעלימה או שוברת לי אותם, לכן בכל ביקור מצטרפים למשפחה קליפסים חדשים:)

דבר נוסף שמצטרף לעגלת הקניה שלי כמעט בכל ביקור הוא ספוגי רחצה. אני אוהבת להחליף את ספוג הרחצה כל חודש בערך , ובמחיר של 2 ש"ח לספוג- זו גם ממש לא בעיה.
כמו כן ניסיתי ספוגים של כמה חברות (גם בחברות הפארם נמכרים הספוגים הנ"ל בד"כ במארז של 3) ואת הספוגים של ביוטיקר אני הכי אוהבת- לדעתי הם הכי רכים ונעימים.

מברשות איפור-
אז כבר לפני כמה שנים ביוטיקר הוסיפו לליין שלהם מברשות איפור, וכבר מהתחלה התאהבתי בכמה מהן, והן אפילו בשימוש אצלי עד היום.
אני ממליצה במיוחד על מברשות האיפור לעיניים- מברשות הנחה וטשטוש בגדלים שונים- יש לי את כולן והן בשימוש יומיומי אצלי, ואפילו הנטייה היא להשתמש בהן יותר מבמברשות של מאק..
מברשות הפנים גם הן איכותיות מאוד- מברשת אלכסונית לסומק נמצאת גם היא אצלי בשימוש יומיומי.

מברשת חדשה שנוספה ממש לאחרונה היא ספוגית מיניאטורית בסגנון הביוטי בלנדר, שאמורה לשמש לטשטוש קונסילר,
ביוטיקר- אם אחד מנציגכם קורא במקרה את הפוסט הזה, תדעו לכם שפשוט שיחקתם אותה! הספוגית הקטנטנה הזו פשוט מעולה! רכה, נעימה, ומטשטשת בצורה מושלמת קונסילר מתחת לעיניים (כמובן שניתן להשתמש בה גם לחלקי פנים אחרים..)
ממליצה בחום לכל מכורת איפור!

לגבי הספוגית הגדולה יותר אני אישית לא הייתי ממליצה עליה, לטעמי היא קשה מדי גם אחרי שמרטיבים אותה, ואני מעדיפה לעבוד עם הספוגית של חברת ריל טכניקס.

בגזרת האיפור ביוטיקר לא מפסיקים להפתיע, ואני מודה שבביקורי האחרון פשוט יצאתי מרוצה עד השמיים.
ישנו הליין של האודמים העמידים- מצד אחד אודם עמיד ומהצד השני גלוס- פשוט מעולה ולא יורד לטעמי מהרמה של מוצרי שפתיים עמידים אחרים שנמכרים בפארמים במחיר כפול אם לא יותר.
השפתונים עמידים מאוד, מגוון הצבעים מקסים, והגלוס הלחותי מהצד השני פשוט משלים את החוויה, מוצר מצוין ומומלץ!


אודם עמיד- ישנו ליין נוסף של אודמים המגיעים באריזה דקה, שגם אותו אני מאוד אוהבת, הבעיה היחידה היא החוסר במגוון הצבעים.
לי אישית יש את גוון 03, ורוד עתיק מקסים המתאים ליומיום ומשתלב בצורה מושלמת עם כל לוק איפור.
אודם עמיד, 5.90 ש"ח


אודם עפרון חדש- מעולה!!!! נוח למריחה, עמיד, צבעים מקסימים, הייתי רוצה לראות עוד צבעים בטוח ארכוש נוספים, אחד המוצרים החדשים והפששוט מעולים שביוטיקר הוציאו- לא לפספס!
אודם עפרון 4.90 ש"ח. מומלץ בחום


אני יודעת שהרבה בנות אוהבות את ליין השפתונים הרגיל, הנמכרים במחיר 4.5 ש"ח ליחידה, במחיר כזה אני ממליצה לכולן ללכת ולנסות גוונים שונים ולראות מה מתאים להן, אני אישית פחות אוהבת את המרקם של השפתונים בליין הזה, אבל במחיר הזה הייתי ממליצה לכן לנסות גוון או שניים.

אייליינר טוש- אחד האייליינרים האהובים עלי ביותר, והאמינו לי שיש לי איילינרים מכל סוג ומכל חברה. במחיר של כמה שקלים (אם אני לא טועה סביבות ה-8 ש"ח), מקבלים איילינר בצורת טוש, נוח מאוד לעבוד איתו, פיגמנט שחור מעולה וחזק. שוב החסרון היחיד הוא החוסר בצבעים- ביוטיקר לתשומת לבכם נשמח לעוד צבעים מהאייליינר כי הוא פשוט מעולה!

איילינר 9.90 ש"ח. ממליצה בחום- לשרטוט נוח ודק

צלליות אפויות- לאחרונה גיליתי את הצלליות האפויות של ביוטיקר. בתור מכורת איפור יש לי כמובן כמויות רבות של צלליות מכל סוג וצורה, לכן לא התפרעתי ורכשתי רק 2 גוונים. הצלליות בעלות פיגמנט חזק, מבריקות וזוהרות ומעניקות לעין מראה ער ויפה.
אני אישית משתמשת בצללית בגוון שמנת גם להערות על עצם הלחי.


לי אישית לא יצא להתנסות במייקאפים ובפודרות של ביוטיקר אבל שמעתי מחברות שחלקן די אהבו את המייקאפ מוס ואת הפודרות הרגילות (אבן).

אסכם את הפוסט בכך שכיף שיש חברה שמאפשרת לנו לרכוש מוצרים במחירים נוחים לכל כיס, להתנסות בגוונים שונים ובמוצרים שונים. מגוון המוצרים מתאים לכל גיל החל מילדות קטנות (להן ניתן לרכוש קוקיות ומוצרים לשיער, ספוגי רחצה עם ברווז גומי קטן ומקסים שהיה להיט בקרב הבת שלי ועוד כל מיני שטויות), ועד נשים מבוגרות וגברים.
אמשיך להמליץ לכן בהמשך על הרכישות החדשות שלי לכשיהיו, וכמובן שאשמח לשמוע מה המוצרים האהובים עליכן מחברת ביוטיקר.

שיהיה המשך שבוע נעים לכולן!
רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה