חפש בבלוג זה

יום שישי, 18 בספטמבר 2015

אוסף מברשות האיפור שלי- מברשות פנים וסומק

היי לכולן מה שלומכן? מקווה שכולכן נהנתן בחג וצברתן כוחות מחודשים לעוד שנה.. וגם אם לא חופש סוכות עוד לפנינו:)

את הפוסט הקרוב החלטתי להקדיש לחצי המשלים של הררי האיפור, החצי שבלעדיו לפעמים גם המייקאפ היוקרתי ביותר לא יראה יפה, הלוא אלו מברשות האיפור.

החלטתי לחלק את הפוסט הזה לכמה חלקים, מאחר וכך אוכל להרחיב על המברשות המועדפות עלי ועם אילו מוצרים אני משתמשת איתן , וגם אח"כ יהיה יותר קל לחפש ולהתמצא בדיוק לפי מה שחשקה נפשכן (מברשות עיניים,פנים וכו'..)

הפעם אני אתחיל דווקא ממברשות הפנים, ואשתדל לפרט כמה שיותר. במידה ותרצו לדעת על המברשות שלי דברים נוספים כמובן שאתן תמיד יכולות להשאיר שאלות בתגובות ואשתדל לענות בהקדם.

דבר נוסף שחשוב לי לציין לפני שנתחיל, הוא שרוב מברשות האיפור שלי הן דווקא לא High- End כלומר- אינן מברשות של חברות יוקרתיות יחסית כמו מאק, בובי בראון וכו'.. כמובן שישנן כמה כאלו אבל עם השנים הבנתי שלא בהכרח מה שיקר הוא טוב, ומצאתי את עצמי משתמשת לרוב דווקא במברשות זולות יותר, או כאלו הנחשבות בחו"ל לדראגסטור (ריל טכניקס למשל..)

מברשות פנים-
המברשת הראשונה עליה אדבר היא מברשת קבוקי סינטטית קטנטנה של ביוטיקר.. לאחרונה מצאתי את עצמי משתמשת בה למריחת מייקאפים וBB הרבה יותר מכל מברשת אחרת.. למרות גודלה הקטנטן היא די רחבה ומורחת בצורה אחידה וטובה את הBB או המייקאפ, היא מאוד רכה ונעימה על הפנים, ומתאימה למי שמחפשת מריחה מהירה ליומיום בלי הרבה התעסקות. 

מברשת נוספת של חברה ישראלית שמאוד הפתיעה אותי עם ליין המברשות שלה היא מברשת מייקאפ של קרליין.. אני מודה, הנסיון שלי לאורך השנים עם קרליין לא היה מי יודע מה, ובאחד משיטוטיי הרבים בסופר פארם החלטתי לתת צאנס למברשות שלהם, ואני חייבת להודות ש הופתעתי בגדול.. המברשת רכה,  סינטטית, מורחת בצורה מעולה את המייקאפ, נעימה על הפנים, וגם בה יוצא שאני משתמשת די הרבה, כאשר הקבוקית הקטנה של ביוטיקר מלוכלכת זו האופציה השניה שלי.
מברשות של חברת קרליין- מצד ימין מברשת סומק מצד שמאל מברשת מייקאפ

ואיך אפשר לכתוב פוסט על מברשות איפור פנים מבלי להזכיר את אחת מהספוגיות ה-הו כה מהוללות ביוטיוב.. אז אני משתמשת בספוגית מייקאפ של ריל טכניקס, העדפתי את הצורה שלה על פני הביוטי בלנדר, נראתה לי יותר נוחה לעבודה מהירה, בבוקר אני מחפשת בד"כ לחסוך בזמן כמה שניתן.. וזו היתה פשוט אהבה ממבט ראשון.
הספוגית רכה כמו חמאה, מורחת בצורה מושלמת מייקאפים שהם בעלי כיסוי כבד יותר, אני אישית אוהבת את המייקאפ טרו מאץ' של לוריאל, אבל הכיסוי שלו לפעמים מתקבל כבד מדי עם מברשות, אך עם ה"ביוטי בלנדר" של ריל טכניקס מתקבל גימור יפיפה טבעי וזוהר.
מברשת עליונה של חברת real techniques מברשת תחתונה של ביוטיקר


מברשות לקונסילר-
הראשונה והאהובה עלי ביותר למריחת קונסילר היא המברשת של ריל טכניקס. היא הגיעה במארז עם מברשת מייקאפ ועוד 2 נוספות. כעקרון היא מיועדת יותר להדגשות והצללות אבל אני מוצאת שהיא פשוט מושלמת לטשטוש קונסילר מתחת לעיניים. היא רכה מספיק לאזור כזה רגיש, ומטשטשת בצורה מושלמת את הקונסילר. אני אישית משתמשת בקונסילר FIT ME של מייבלין (לא נמכר בארץ, ניתן לרכוש רק בחו"ל או דרך אתרים ששולחים לארץ), שהוא קונסילר עם כיסוי בינוני עד גבוה, והמברשת של ריל טכניקס מטשטשת אותו בצורה טובה וטבעית.

מברשת נוספת בה אני משתמשת כאשר זו של ריל טכניקס ברחיצה היא הספוגית הקטנטנה של ביוטיקר, שמיועדת לטשטוש קונסילר, מעיין "מיני ביוטי בלנדר".. שפשוט עושה את העבודה בצורה מושלמת.. מטשטשת ומשאירה מראה טבעי.. מה שכן מאחר והשימוש בספוגית הוא כאשר היא לחה, הגימור של הקונסילר לפעמים קצת מבריק ולכן אני עוברת עם פודרה מעל.

מברשות לסומק-
כפי שציינתי קודם, קרליין הצליחו להפתיע אותי באיכות המברשות שלהם, וגם במקרה הזה הופתעתי מאיכותה של מברשת הסומק שלהם.
בד"כ מברשות הסמקים שהשתמשתי בהם עד כה היו צפופות או דחוסות ולכן גם הגוון של הסומק שהתקבל על הפנים היה יותר חזק ומלאכותי (למרות שאני אישית אוהבת הרבה סומק ולא היתה לי בעיה עם זה.. כמובן שבמידה ולא להיראות כמו ליצן..:))
המברשת סומק של קרליין אינה צפופה בכלל, היא אוורירית ונותנת לסומק מראה מאוד טבעי ועדין, היא שונה לגמרי מהמברשות האחרות שלי לסומק ומצאתי את עצמי משתמשת בה המון מאז שנרכשה.


מברשת אהובה נוספת היא מברשת הסומק האלכסונית של ביוטיקר- יש לי כמה ממנה, כי במחיר של כמה שקלים אפשר להרשות לקנות עוד אחת למקרה שהשניה ברחיצה, והיא פשוט עושה את העבודה בצורה מעולה.
המברשת נוחה מאוד לעבודה, צפופה יותר מזו הקודמת שדיברתי עליה אבל עדיין אפשר להגיע איתה גם להצללות חזקות וגם לסומק במראה טבעי. יש לי אותה כבר כמה שנים והיא אף פעם לא איכזבה.

מברשת אחרונה בסדרה של הסמקים היא מברשת שרכשתי דרך אתר IHERB, וזו מברשת סומק של חברת Ecotools.
המברשת הזו היא הצפופה ביותר מבין השלושה, היא עושה את עבודתה נאמנה אבל בד"כ הגימור שמתקבל איתה הוא של סומק יותר חזק ופיגמנטי.
בכל זאת, זוהי מברשת נוחה מאוד ורכה, וגם היא משמשת אותי ביומיום.




מברשת להארות/ היילייטר- 
מברשת מניפה שהגיעה כחלק מסט שרכשתי מהאתר "אלי אקספרס", רכה מאוד מאוד ונעימה, ומתאימה להארות מאחר ומפזרת בצורה שווה ויפה את ההיילייטר, החיסרון היחיד שלה הוא שהיא די גדולה אז צריך להיזהר כאשר ממקמים אותה על הפנים, כדי לא להיראות כמו כדור דיסקו.. אני אישית שמה חומר רק בקצה אחד שלה ואז רק מעבירה על הפנים.
דרך אגב, אם תהיתן, ההיילייטר האהוב עלי הוא של חברת סליק, מגיע במארז של הצללות והארות (3 מוצרים בפלטה אחת- ברונזר, סומק והארה), התכנון הוא לנסות גם את המרי לומינייזר המהולל.

אלו הן מברשות הפנים שאני משתמשת בהן באופן קבוע ויומיומי, כמובן שיש כמה נוספות בהן אני משתמשת מדי פעם, אבל אלו ההמלצות שלי במידה ותרצו לרכוש מברשות.
בפוסט הבא- מברשות עיניים.

שיהיה סוף שבוע נעים ושנה טובה!
רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה