חפש בבלוג זה

יום ראשון, 17 בנובמבר 2013

ונתחיל מהבסיס..

שלום לכולן/ם,
בחרתי לפרסם פוסט ראשון בנושא מוצרי בסיס לעיניים, חלקכם יכירו אותם גם בשם "פריימרים".
אני מודה ומתוודה, כי אין לי בעיה של "שומניות יתר" (וסליחה על התיאור) באזור העפעפיים, אך לאחר יום עבודה ארוך, במיוחד בימי הקיץ, גם אני מצאתי את עצמי לפעמים שואלת- להיכן נעלמו כל הצלליות והעבודה שהשקעתי בבוקר.
לכן, אציג לכן מספר אופציות של מוצרי בסיס לעיניים, שעובדים בשבילי והוכיחו את עצמם.

ראשית אתחיל מצלליות הקרם האהובות שלי.
כיום, ניתן להשיג צלליות קרם כמעט בכל חברת איפור המכבדת את עצמה, החל בחברות המקצועיות - מאק, בובי בראון, שיסיידו וכו', וכלה בחברות הנמכרות בפארמים השונים, ביניהן המוכרות ביותר- צלליות הקרם של חברת מייבלין, ה- color tattoo 24 hr.

מגוון הצבעים הרחב, המרקמים השונים, ובעיקר המחירים, מאפשרים כיום לכל אחת לרכוש את מה שמתאים עבורה, לפי רמת השימוש היומיומית. לפיכך, תוכלי למצוא במבצעים בפארמים את צלליות הקרם של מייבלין בטווח מחירים של 30-50 ש"ח לצללית (או לעיתים 70 ש"ח במבצעי 1+1), או שתוכלי לרכוש צלליות של מאק, בובי בראון וחברות יותר "יוקרתיות" בטווח של 100 ש"ח.
כמו כן, את רוב המוצרים שאזכיר בבלוג ניתן גם לרכוש באתרי אינטרנט מחו"ל במחירים מעולים, פוסט נוסף בנושא יעלה בקרוב.

לאחר הקדמה זו, אציג לכן מגוון מצלליות הבסיס האהובות עליי:
אתחיל מצלליות הקרם של מייבלין:

דעתי על צלליות הקרם של מייבלין:
-ראשית אציין כי מגוון הצבעים של צלליות הקרם רחב, וכל אחת תוכל למצוא צללית או שתיים המתאימות לשימושה, לדעתי דרך אתרים מחו"ל ניתן לרכוש מגוון גדול הרבה יותר של צבעים, אך כל הצלליות המופיעות מעלה נרכשו בארץ, ולדעתי המגוון בארץ מעולה.
-הצלליות מאוד מתאימות לשימוש יומיומי לבד בפני עצמן, או כבסיס לאיפור ערב "כבד" יותר, מתחת לצלליות אבן נוספות.
-ניתן למרוח אותן עם מברשת לאיפור עיניים- משיער טבעי או סינטטי, וכן עם האצבעות, לשימוש אישי ויומיומי אני אוהבת למרוח אותן עם האצבעות, גם חוסך בזמן בבוקר וגם אני אוהבת את צורת המריחה.
לסיכום,
צלליות מעולות, מגוון רחב, שוות את המחיר (לרוב נמכרות בסביבות ה30 ש"ח לצללית). מומלץ ביותר!

צלליות קרם של חברת "מאק":

דעתי על הצלליות של "מאק":
אני ומאק זה סיפור אהבה ארוך, למי שאינה מכירה, מאק היא חברת איפור מקצועי, בעלת מספר סניפים ברחבי הארץ.
לדעתי מוצרי האיפור של מאק מעולים, איכותיים ביותר, וגם אם קצת יותר יקרים ממה שניתן לרכוש בפארמים השונים- לטעמי עבור מוצרי בסיס לשימוש יומיומי- שווים את המחיר.
צללית קרם של מאק מספיקה לי בד"כ לתקופה של מעל שנה (ואפילו יותר.. תלוי בשימוש..), מאחר והפיגמנט המתקבל ממנה כל כך חזק, שדרושה כמות מועטה ביותר לשימוש בכל פעם.
כפי שודאי שמתן לב, אני אוהבת יותר את המראה הטבעי והנייטרלי, ולכן גם רוב צלליות הבסיס שלי הינן בצבעים נייטרלים, אך מעל לכל צללית כזו בהחלט ניתן להשתמש גם בצבעים עזים יותר, שכן היא "מדגישה" כל צבע של צללית אבן שיבוא מעליה.
לסיכום- חברה מעולה, שווה את המחיר (סביבות ה100 ש"ח לצללית), מומלץ בחום!!

לאחרונה יצא לי גם להתנסות לראשונה ב"פריימר" לעיניים, העובד על אותו עיקרון של צלליות הבסיס- מורחים על העפעף, והפריימר אמור לעזור לצללית להישאר במקומה לאורך כל היום, בלי "נזילות" לקפל העפעף.
הפריימרים שיצא לי להתנסות בהם הינם של חברת E.L.F, אשר אותה ניתן לרכוש רק בחו"ל, או דרך אתרי איפור באינטרנט.
מחירו של כל פריימר הינו בסביבות ה3-4$, אני בהחלט חושבת שהמוצר עושה את מה שהוא מבטיח- הצלליות אכן נשארו במקום לאורך כל היום, התחושה על העור היתה נעימה, הגוון די שקוף/ חלבי ולכן ניתן לשים מעליו כל צללית שתרצי,
החסרון היחיד הוא שלא ניתן להשיגו בארץ אלא רק בחו"ל (אך יש המון אתרים שמוכרים אותו ולכן זו אינה באמת בעיה..).
לסיכום- מומלץ, במיוחד לאור המחיר המצחיק.

כמובן שניתן להשיג פריימרים נוספים- הידוע והמוכר מכולם הוא הפריימר של חברת urban decay, אשר לא יצא לי עדיין להתנסות איתו אך הביקורות מהללות. מחירו קצת יותר יקר בד"כ.

מקווה שהצלחתי לתרום את ה2 סנט שלי בנושא:)
פוסטים נוספים ומעניינים יעלו בקרוב,
שיהיה שבוע טוב, פורה וצבעוני!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה