חפש בבלוג זה

יום ראשון, 22 במרץ 2015

מומלצי מרץ 2015!

שלום לכולן!
החודש החלטתי לכתוב על מספר מוצרים שהפתיעו אותי.
ובמה הכוונה הפתיעו? המוצרים הנ"ל שכבו במגירת האיפור שלי זמן מה ללא שימוש, ומאחר ואני כרגע מנסה להוציא את המיטב מהאוסף הקיים (ויש ממה..) במקום לרכוש כל פעם משהו חדש, החלטתי להוציא אותם ולתת להם נסיון נוסף.

אז בואו נתחיל..

המוצר הראשון שהפתיע מאוד הוא אייליינר טוש של חברת ביוטיקר.
אני מודה, לרוב אני נמנעת משימוש במוצרי האיפור והטיפוח של חברת ביוטיקר, אבל שמעתי עליו כ"כ הרבה דברים טובים שהייתי חייבת לנסות, ואכן, הופתעתי לגמרי. האייליינר- שמחירו אינו עולה על 10 ש"ח (אפילו פחות.. אינני זוכרת מה מחירו מאחר והוא נרכש לפני כמה חודשים..) הוא שחור, קל לשימוש, נמרח בצורה מקסימה, ופשוט שווה כל שקל! בהחלט נותן תחרות לאייליינרים מחברות הפארם שבד"כ מחירם נע בין 70-100 ש"ח.

לעומת זאת, אני חייבת לציין מוצר נוסף של ביוטיקר ששמעתי עליו רבות, אבל דווקא התאכזבתי ממנו.. והוא המסקרה שלהם.
מספר בנות ברחבי האנטרנט היו מוכנות להישבע שזו המסקרה הכי טובה שבה הן השתמשו.. קניתי, ניסיתי, וממש לא התלהבתי.. המסקרה אינה עושה כמעט כלום לריסים- לא מעבה, לא מאריכה, אצלי אפילו התפוררה והשאירה מעיין גושים קטנטנים סביב העיניים כעבור כמה שעות. אני אישית לא ממליצה עליה.


מוצר נוסף שמאוד אהבתי החודש הוא המסקרה החדשה של לוריאל (טוב נו, חדשה בארץ.. בחו"ל היא כבר יצאה לפני מס' חודשים..)- מיס מנגה.
למרות שהביקורות ברשת חלוקות, אצלי היא דווקא עבדה. נתנה ווליום ונתנה מראה דרמטי לריסים.
מה שכן, המסקרה הנ"ל גם מאריכה את הריסים- ומאחר ויש לי ריסים ארוכות אני פחות מתחברת לקונספט הזה, אבל במקרה של המסקרה הזו זה פשוט עבד.
מצאתי כי היה לי קצת בעייתי לעבוד עם המברשת הגמישה של המסקרה, אבל עדיין הצלחתי להוציא עמה תוצאות יפות.


החודש כמו שבטח שמתן לב, חזרתי בעיקר למוצרי עיניים.. מוצר נוסף לעיניים שאהבתי וזנחתי לתקופה ארוכה משום מה, הוא הפיינטפוט של חברת מאק, בגוון Bare Study, גוון שמפניה שימרי, שבעבר הייתי משתמשת בו יום יום, והוא פשוט נזנח בתקופה האחרונה.
זהו גוון מקסים, המתאים ליום יום, ואפילו לאיפור ערב, כבסיס או כצללית על כל העפעף בפני עצמו, פשוט גוון מקסים ומוצלח.

אלו המוצרים שהיו הכי שימושיים אצלי החודש, בדרך ישנם מוצרים חדשים ומעניינים, בהמשך אעלה סקירות גם עליהם.
שיהיה לכולנו שבוע טוב ומוצלח!


רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה