חפש בבלוג זה

יום שבת, 23 בנובמבר 2013

שגרת האיפור היומיומית שלי!

שלום לכולן/ם!
הפעם החלטתי לחלוק עמכם את שגרת האיפור היומיומית שלי.
אלו מוצרי הבסיס איתם אני מתאפרת באופן קבוע יומיום, וכן אליהם מצטרפים מדי פעם מוצרים שונים, בהתאם למצב הרוח היומי והזמן..
אמנם לחלקכם זה ייראה כהמון מוצרים לשימוש יומיומי, במיוחד בבוקר, אך אציין כי שגרת האיפור שלי בבוקר לא עולה על 10 דק'.
לא צירפתי לפוסט הזה מברשות משתי סיבות:
1. הן מלוכלכות :)
2. אבצע סקירה נרחבת של מברשות איפור בנפרד.

אז שנתחיל?.. קודם כל תמונה של כל ה"ממתקים" ביחד:

מימין לשמאל:
סומק בגוון Pink coral של Bobbi brown, ברונזר של ג'ייד גוון 65, פלטת צלליות של ג'ייד Style,
מייקאפים של חברת בורז'ואה, קונסילר בגוון med to dark של bobbi brown, פודרה של rimmel, מסקררה telescopic  של חברת Loreal.


מייקאפ:
בתמונה אמנם מופיעים 2 מייקאפים, אך בפועל כליום אני משתמשת רק באחד. לאחרונה רכשתי (מחו"ל, לא בטוחה אם ניתן כבר להשיג בארץ) את המייקאפ החדש של בורזואה 1,2,3 perfect, עד כה אני מרוצה ממנו אך לא השתמשתי בו מספיק פעמים על מנת לחוות דעה רצינית עליו. במידה ותרצו, אוכל לסקור אותו בהמשך כאשר אשתמש בו יותר.

על המייקאפ השני אני אכן יכולה לחוות דעה מאחר וזהו הבקבוק ה4 שלי (!!) ממנו. מדובר על המיקאפ healthy mix של חברת בורז'ואה, בגוון 54 beige.
אני מחובבות הכיסוי הקליל במייקאפים, וזה אכן מה שהמייקאפ הנ"ל נותן. המרקם שלו מאוד קליל, על גבול הג'ל אם ניתן לתארו כך, אך עם זאת נותן כיסוי אחיד ויפה לפנים, ונשאר במקומו עד סוף היום.
מי שחובבת כיסוי מלא וכבד יותר- אמליץ לה לא לרכוש אותו, מאחר ולדעתי קשה מאוד ליצור איתו כיסוי כבד, למטרה זו יש מייקאפים מתאימים יותר כמו הקולורסטיי של רבלון (שגם הוא אהוב עליי מאוד בתקופות בהן אני מחפשת כיסוי מלא).

קונסילר:
אתחיל בכך שאגלה לכם שיש לי התמכרות קלה לקונסילרים. אני מאוד אוהבת לנסות קונסילרים בסוגים ומרקמים שונים, ואני בחיפוש מתמיד אחר ה"אחד".
אני מאוד אוהבת את הקונסילרים של "מאק", במיוחד את הselect coverup, אך כרגע אני משתמשת בקונסילר של בובי בראון, שגם הוא לא נופל באיכותו ורמתו ממאק.
לצערי, עדיין לא מצאתי בחנויות הפארם השונות למיניהן (בארץ ובחול) קונסילר המשתווה באיכותו לחנויות האיפור המקצועיות. אמנם המחיר בחנויות אלה "קצת" יותר יקר ממחיר קונסילר בפארמים, אך לדעתי זהו מוצר בסיסי ששווה להשקיע בו קצת יותר.

קונסילר של בובי בראון ופריימר לעיניים של חברת E.L.F
פריימר לעיניים:
אני משתמשת מדי יום בפריימר לעיניים של חברת E.L.F, מעולה לטעמי.
זהו מוצר שלפעמים מתחלף עם בסיסים אחרים לעיניים, ניתן לקרוא את דעתי בנושא בפוסט שכתבתי-
מוצרי בסיס לעיניים.

פודרה:
עבורי זהו מוצר חובה (עור מעורב), אך יש כאלו שיכולות לוותר עליו בשימוש יומיומי.
אני משתמשת כרגע בפודרה של חברת Rimmel הנקראת Match perfection. אני מאוד אוהבת אותה, מעניקה מראה מאט.
כיום יש מגוון רחב של פודרות בחברות הפארמים השונות, רובן טובות, וכל אחת תוכל למצוא את זו המתאימה עבורה ביותר.

סומק וברונזר:
גם בתחום הזה, אני נוטה לגוון מדי יום, בהתאם לחשק ולצבעי איפור העיניים, אך אלו המוצרים בהם אני משתמשת ברוב הימים:
סומק בגוון Pink coral של Bobbi brown וברונזר בגוון 65 של חברת ג'ייד.
מאוד אוהבת את השניים, הברונזר נמצא ברשותי כבר כשנתיים ולמרות שימוש תדיר בו, הוא לא מראה סימני עייפות (כלומר, הכמות שמקבלים גדולה ומספיקה לזמן רב).
הסומק- מעולה, בעל פיגמנט עז, מעניק מראה חי לפנים, מתאים מאוד לתקופת הקיץ אך אני משתמשת בו גם כעת, בהתאם לאיפור ה"נלבש" באותו יום.



צלליות:
בהמשך לגילוי הנאות שערכתי בתחום הקונסילרים, אני מודה שגם בתחום הצלליות אני מכורה לא קטנה..
אני מאוד מאוד מאוד אוהבת צלליות, יש לי כל גוון אפשרי, אך עם זאת, אני תמיד תמיד חוזרת לצבעים הנייטרליים והחומים.
אני מאוד אוהבת את הצלליות של מאק, אך לדעתי בשנים האחרונות חברות הפארמים השונות השתפרו פלאים בתחום, וכיום כל אחת תוכל למצוא צבעים המחמיאים לה בחברות הפארם (ג'ייד, רבלון, מייבלין, בורז'ואה וכו').
לפני מספר חודשים רכשתי את הפלטה החדשה שיצאה לחברת ג'ייד הנקראת Style, ומאז היא מלווה אותי כמעט בשימוש יומיומי (בימים בהם אני לא משתמשת בצלליות אני מאוד אוהבת להיעזר במראה המצורפת..:-))
רוב הצבעים בפלטה שימריים, אך יש כ-4 גוונים שהם מאט (כלומר אינם מבריקים), המתאימים גם לשימוש יומיומי.
במידה ויהיה ביקוש אני אעשה סקירה מורחבת על הפלטה.

מסקרה:
לרוב, אני אוהבת מראה טבעי של העיניים ביומיום- וכדי להשיג את המראה הזה אני משתמשת כרגע במסקרה הנקראת "טלסקופיק" של חברת "לוריאל".
גם המסקרות של מייבלין אהובות עליי מאוד, מדי פעם אני משתמשת גם בהן, אך מאחר ומסקרה זהו מוצר הנוטה להתייבש מהר אני משתדלת שלא לפתוח יותר מ2-3 מסקרות במקביל.
כרגע מסקרה נוספת הפתוחה אצלי היא של מייבלין הנקראת Falsies.


זהו להפעם.. אשמח לשמוע מהי שגרת האיפור היומיומית שלכן,
במידה ותרצו סקירה נרחבת על אחד מהמוצרים- אשמח לעשות!

שיהיה שבוע טוב!

2 תגובות:

  1. היי אהבתי מאוד את הפוסט תמיד כיף לראות איפור של אחרות .
    אני גם אוהבת צלליות בגוונים ניטרילים ומשתמשת בפודרה של rimmel saty matte שהיא מאוד עמידה. אשמח אם תעשי סקירה על הצלליות .
    אני גם חושבת שבמקום להוציא 80 שקל במאק על צללית אחת אפשר לקנות פלטה של חברות אחרות ולהתנסות במבחר גוונים כמובן שמעל בסיס טוב .

    השבמחק
  2. שמחה לשמוע שאהבת את הפוסט!
    בקרוב אעלה סקירה על הפלטה

    השבמחק