חפש בבלוג זה

יום שבת, 7 בדצמבר 2013

סקירה על מוצרי חברת "וואו"

תמיד אמרתי שאיפור לא חייב להיות יקר, הוא חייב להיות טוב. לא חייבים להשקיע מאות ואלפי שקלים במוצרי איפור אם ניתן לקבל את אותו האפקט ממוצר זול מבחינת המחיר (והכוונה כמובן שאינו גורם נזקים לעור, ברשיון משרד הבריאות, ולא מוצר שנרכש בשוק לאחר שעמד שבועיים בשמש ישירה..).
בשנים האחרונות צצו כמה רשתות המשווקות מוצרי איפור, טיפוח וגאדג'טים קטנים וכיפיים, בהן ניתן לרכוש מוצרים במחיר סמלי, מוצרים שאין צורך להשקיע בהם יותר מכמה שקלים.
הרשתות הנ"ל טוענות שהמחירים הנמוכים הם כתוצאה מכך שאינן צריכות להשקיע כספים רבים בפרסומות ושיווק, ולכן יכולות למכור במחירים נוחים לכל כיס.
לפני שאתחיל אני רוצה לציין כי הפוסט אינו ממומן על ידי אף אחת מהחברות המצוינות בו, כל המוצרים נרכשו מכספי האישי וזוהי דעתי הכנה מניסיוני האישי עם המוצרים.

בין החברות ה"מובילות" בתחום זה ניתן למצוא את "ביוטיקייר" ואת "וואו".
רוב הרכישות שלי בחברות הנ"ל מתרכזות בעיקר במוצרי שיער, לפעמים לקים, כלי עזר שונים לטיפוח- ספוגיות רחצה, מברשות איפור (של ביוטיקייר- יש כמה מעולות, יצא לי להתנסות גם בכמה טובות מוואו), ולפעמים גם איפור.

אני חושבת שהחנויות הנ"ל מתאימות לקהל קונות (וקונים) רחב מאוד, אבל במיוחד לנערות המתחילות להתעניין בתחום הטיפוח והאיפור, ועדיין לא גיבשו טעם אישי לגבי מה הן אוהבות.
מאחר והמחירים אינם גבוהים, יש לכן אפשרות להתנסות במגוון רחב של צבעים (ליפסטיקים, לקים), סוגים ומרקמים שונים של מגוון מוצרי איפור (למשל אייליינר בצורה נוזלית או ג'ל), וכמובן לרכוש אביזרים לציפורניים ולטיפוח.

הפעם בחרתי יותר להתמקד בניסיון שלי עם המוצרים של וואו, במידה ויהיה ביקוש אוכל להתייחס גם למוצרים שנרכשו בביוטיקר.



1. אתחיל עם המוצר האהוב עליי ביותר מחברת "וואו", והוא האייליינר ג'ל.
כמי שמתאפרת כבר די הרבה שנים, יצא לי להתנסות במגוון גדול של אייליינרים, ואני מודה- זה היה החלק הכי פחות אהוב עליי באיפור- עד שמצאתי את האייליינר ג'ל של וואו.
אייליינר דורש מיומנות גבוהה ודיוק, וגם למאפרות המיומנות ביותר לפעמים מתפקשש הקו. 
כאן נכנס האייליינר ג'ל- המריחה נעשית באמצעות מברשת אייליינר (וגם כזו- יש מגוון גדול של צורות מברשות, כל אחת תוכל למצוא מה שהכי נוח עבורה), האייליינר הנ"ל בעל פיגמנט חזק מאוד, קרמי מאוד ומאוד מאוד קל לצייר איתו פס אייליינר מושלם מעל העין. אני לא זוכרת את מחירו אבל כמדומני הוא לא מעל 15 ש"ח (וסביר להניח שפחות מזה), והכמות שמגיעה בצנצנת מספיקה לדי הרבה זמן. מומלץ ביותר!

2. סמקים
מבחינת גוונים- ישנו מגוון רחב של גווני סומק בוואו, לא אתייחס לגוון ספציפי מאחר ולכל אחת צבע עור שונה, ולכן כל אחת תעדיף גוון שונה, אך מכמה סמקים שכבר יצא לי לנסות- הפיגמנט מאוד חזק (וככזה יש להיזהר בהנחה כדי שלא יתקבל מראה "ליצני"), מאוד קלים לטשטוש, עמידים (אפילו יותר עמידים עם סומק קרם מתחת), בקיצור מאוד טובים.

3. ברונזר
אני לא יודעת אם הברונזר שאני רכשתי ספצפית הוא שימרי (מבריק) או שכולם כך, אבל גם הברונזר עם גוון מקסים ועדין, עם ברק שימרי מקסים (מי שאינה אוהבת ברונזר שימרי אמליץ לה לבחור בחלופה אחרת..).

4. שפתונים
מלאי פיגמנט, אם אינני טועה יש קו של שפתונים שהוא יותר לחותי. 
במקרה הנ"ל הייתי אומרת שהשפתונים טובים, אך אינם עמידים בצורה מיוחדת לעומת כאלה המוגדרים כעמידים ברשתות הפארם. אני בהחלט חושבת שמי שאינה יודעת עדיין אילו צבעים יתאימו לה או שרוצה להתנסות בצבעים חדשים- עדיף לה להתחיל עם שפתון שעולה כ10 ש"ח או פחות, לפני רכישה של שפתונים יקרים.

5. קונסילר
אני מאוד אוהבת את הקונסילר הנוזלי של החברה. רכשתי אותו כבר מספר פעמים, ואף פעם הוא לא מאכזב, לעיתים אני מעדיפה להשתמש בו על פני קונסילרים של חברות גדולות ומוכרות שיש לי.

6. גזרת הלקים
אני מודה, שדווקא בגזרה הנ"ל לא יצא לי להתנסות יותר מדי. לאחרונה רכשתי לק אחד להתנסות (תמונות יעלו בהמשך) ועדיין לא גיבשתי דעתי עליו.
כן יצא לי להתנסות במוצרים נלווים ללקים, כגון מדלל הלק של החברה, שעושה את עבודתו נאמנה בדילול לקים שהחלו להסמיך אך עדיין כואב הלב לזרוק..
ומייבש לק של החברה- מעולה, מייבש את הלק תוך מספר דק' , במהירות, ומשאיר ברק מקסים על הלק.


כמו כן, כמובן שיש בחנות מוצרים נוספים, 
אני פחות התחברתי לפלטות הצלליות שלהם- לדעתי הפיגמנט שלהן אינו מספיק חזק (אך שוב, למתאפרת מתחילה יכול להיות שיספיק ויהיה אפילו טוב להתנסות במגוון גוונים של צלליות המגיעות בפלטה אחת). יש לי 2 צלליות נפרדות (שמגיעות כיחידות ולא בפלטה) ובהן הפיגמנט דווקא טוב.
כמו כן, מברשות איפור- אני אישית בחרתי לרכוש רק את מברשת הקבוקי שלהם, מאוד נעימה ורכה, אני אישית מעדיפה מברשות מקצועיות יותר לשימושי האישי, אך מתאפרת מתחילה המעוניינת להתנסות בצורות הנחה שונות של איפור, ולגלות מה הכי מתאים עבורה- תמצא מגוון די גדול להתנסות בו.

אביזרים לשיער, תיקי איפור ואקססוריז קטנים יש בחנות בשפע, במחירים מעולים, אני בטוחה שכל אחת תוכל למצוא בה משהו המתאים עבורה. אני אישית מאוד אוהבת את תיקי האיפור של החברה- לנשיאה בתיק של איפור ודברים קטנים, או לנסיעות.

לסיכום,
התרשמותי עד כה מחברת "וואו" היא טובה מאוד, אני בהחלט חושבת שהיא מתאימה לקהל יעד רחב מאוד, וכל אחת תוכל למצוא בה משהו מפנק וכיפי עבורה, אני ממליצה להיכנס לעשות סיבוב בחנות, תמיד מוצאים שם משהו שצריכים!
במידה ותרצו סקירה רחבה יותר על מוצר זה או אחר, אנא השאירו לי הודעה בתגובות ואני אשתדל לערוך זאת בהקדם!
המשך שבוע טוב וצבעוני!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה