חפש בבלוג זה

יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

קולקציית הלקים החדשה של חברת שיק- Satin Glam- סקירה ראשונה!

היי לכולן/ם

כפי שאתן בוודאי כבר יודעות אחת האהבות הגדולות שלי זה לקים (וגם בגדים..ואיפור.. ותיקים.. טוב סטינו מהנושא..)

אחת החברות לקים הכי אהובות עליי בארץ היא שיק- תמיד אני מוצאת גוון שמתאים לי למצב הרוח, בד"כ הלקים עמידים (כמובן שאני מצוותת להם טופ קואט- שכבה עליונה טובה), ותמיד גורפים מחמאות.

ממש לאחרונה שיק הוציאו קולקציה חדשה של לקים שנקראת Satin Glam ומה אגיד ומה אומר.. נפלתי! (במובן הטוב..)

כבר המון המון זמן היתה תחושה שאין גיוון בעולם הלקים, נכון הוציאו עוד קולקציה של תכלת, עוד קולקציה עם צבעים כהים, נתנו לקולקציה שמות של סרטים.. אבל משהו היה חסר.. גיוון אמיתי.

אז בנות, אני שמחה לבשר לכן, שמבחינתי שיק שיחקו אותה ובגדול!

חיכיתי וחיכיתי ובסוף הקולקציה נחתה בחנויות, וכמכורה אמיתית רכשתי כמעט את כולה (מלבד גוון אחד שחשבתי שפחות ישמש אותי).

המרקם של הלקים כשמו הוא- סאטן, הגימור הסופי יוצא במרקם סאטן מאט, מרקם מאוד מיוחד ושונה, כמובן מי שפחות מתחברת לגווני המאט תמיד יכולה להוסיף שכבה עליונה של טופ קואט מבריק ולקבל לק מהמם גם כן.

כמו כן, חייבת לציין לטובה את האריזה המחודשת, הבקבוק בוודאי הותאם ספציפית לסדרה וגם הוא קיבל מעין מראה מאט, אך הידית השחורה קיבלה גם היא את הכיתוב של שיק (תמונות מצורפות), ולדעתי משלימה למראה יוקרתי ויפה.

אז הפעם אעלה תמונות של הלק היחיד שהספקתי לדגום עד כה, בהמשך מבטיחה לעלות סוואצים של שאר הלקים מהסדרה שיש לי.

אז תהנו לכן, ואשמח לשמוע מה דעתכן על הסדרה!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה