חפש בבלוג זה

יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

אתרים שחייבים להכיר- Iherb.com



פינה חדשה בבלוג- אתרים שחייבים להכיר!

מדי פעם אסקור בפינה זו אתרי אינטרנט הקשורים לתחומי האיפור והטיפוח, אשר יצא לי להתנסות בהם באופן אישי.

אתן קצת הסברים על האתר, על מותגים שווים שכדאי להזמין ממנו, אספר על החוויה האישית שלי בהתנסות עם אותו אתר, וכמובן, איך לא- אחלוק עמכן את ההזמנות שלי (ותאמינו לי שיש מספיק מה לחלוק..:-))


בחרתי הפעם להתחיל את הפינה עם אתר הנקרא iherb.

בחרתי דווקא בו מאחר ואני חושבת שכמעט כל אחת תוכל להינות ממנו ולמצוא בו משהו לטעמה.

האתר מגדיר את עצמו כאתר המוכר מוצרי "בריאות", בהם נכללים המוצרים האורגניים למיניהם.

ניתן למצוא באתר זה החל מתוספי תזונה (חלקם אף קשורים לטיפוח- שיער, ציפורניים וכו', אני אישית לא מזמינה מאתרים תוספי תזונה אלא קונה בארץ במידה וצריך, ורק לאחר התייעצות עם רופא), מוצרי "מכולת"-מאכלים, חטיפים, תבלינים וכו', בהמשך אמליץ על כמה ממוצרי ה"מכולת" שיצא לי להתנסות בהם (רמז- כולם היו מעולים וטעימים!), וכמובן מוצרי איפור וטיפוח- חברות המגדירות עצמן כ"לא מזיקות לבעלי חיים", חברות הדוגלות באקולוגיה וכו'.


ביצעתי כבר מספר רב של הזמנות מהאתר, ולכן ההתרשמות שלי מבוססת על מספר הזמנות ולא אחת- שתיים, כך שאוכל לומר, כי באופן עקבי, המשלוח תמיד יצא יום לאחר ביצוע ההזמנה (כמובן ששולם באותו היום דרך חשבון פייפאל), בד"כ זמן ההגעה- שבועיים לכל היותר,

מרוב המוצרים שהזמנתי הייתי מאוד מרוצה, אלו שפחות הייתי מרוצה מהם פשוט לא התאימו לסוג העור/ שיער שלי , ולכן לאו דווקא שלא יהיו מעולים עבור מישהי אחרת.


מבחינת מוצרי ה"מכולת"- נכון שאפשר להשיג גם בחנויות בארץ חלק מהמוצרים הנמכרים באתר, אך חלק גדול מאוד לא פגשתי בחנויות בארץ, וגם אם כן- המחירים היו גבוהים פי כמה.

כמו כן, אני אוהבת להתנסות במוצרים חדשים ומעניינים, ולכן בד"כ מזמינה מוצרים שאין להשיג בארץ, דבר התורם לתחושה- כאילו-אני-בחו"ל- אבל-לא- באמת.. תמיד כיף להתפנק על המחשבה:)


דבר נוסף וכיפי ביותר- משתמשים חדשים באתר זכאים לקבל 10$ הנחה בקנייתם הראשונה באתר, על ידי הכנסת הקוד הבא לפני סיום הקניה- ZOZ080 , משתלם ביותר!!


בימים הקרובים אקבל הזמנה חדשה מהאתר (מכורה כבר אמרתי לא?), אך בינתיים אחלוק עמכם כמה המלצות על מוצרים שיצא לי כבר להתנסות בהם:

1. מסכה לפנים של חברת queen Helene, הנקראת mint julep masque.

כנראה מוצר הטיפוח האהוב עליי ביותר מאתר זה. מסכה המיועדת לניקיון הפנים וכיווץ נקבוביות. המסכה משתייכת לסוג המסכות הנקראות "חימר", מאחר וכאשר היא מתייבשת על הפנים (אמורים להמתין איתה על הפנים כ10 דק'), היא נראית כמו חימר סדוק.

המסכה הכי טובה שהשתמשתי בה עד היום, מנקה בצורה מעולה את הפנים, מכווצת נקבוביות, משאירה תחושה חלקה ונעימה, אך בשימוש יתר עלולה לייבש את העור (אני משתמשת בה כפעם בחודש.. תלוי בסוג העור שלכן).

גם עם המחיר אי אפשר להתווכח- 3.84$ בלבד. מומלץ בחום!



2. שמן הזנה לעור לנשים בהריון של חברת weleda.

נכון, אפשר להשיג אותו גם בארץ, אך לדעתי המחיר באתר יוצא קצת יותר משתלם (במיוחד אם את לקוחה חדשה הנהנית מ10$ הנחה בקניה ראשונה עם הקופון שלמעלה), כיום אני בחודש מתקדם מאוד בהריון, והשתמשתי בשמן זה לאורך כל ההריון- אני יכולה להעיד כי עד כה (טפו טפו) לא נראו סימני מתיחה. מאוד נעים על העור, מתאים גם לנשים לאחר ירידה במשקל או בתהליך ירידה.


3. ספריי ארומתרפי בריח לבנדר, של חברת hugo&debra naturals.


נקנה לראשונה בעיקר בגלל סקרנות ובגלל המחיר (2$ לבקבוק קטן.. אשר מספיק לדי הרבה זמן..) , והפך לאהבה גדולה.
כל מי שחובבת ריח לבנדר תאהב לדעתי את המוצר, הריח מעולה, ניתן לרסס את הספריי על מצעים , באוויר בשביל הריח הטוב, על פרחים יבשים או פלסטיק או להריח אותו סתם ככה מהמיכל. הריח מאוד מרגיע ונעים, וכיף להיכנס למצעים חדשים המריחים כל כך טוב. ממליצה לנסות.



4. שוקו עם מיני מרשמלו של חברת נסטלה.
במילה אחת- יאמי!! טעים טעים, רעיון מגניב וכיפי, במיוחד לימי החורף הקרים שעוד עתידים לבוא. והמחיר- פשוט פינוק! (1.28$ לחבילה של 6 מעטפות).


5. מברשות איפור של חברת ecotools.
מאוד אהבתי את המברשות של החברה, נעימות למגע על העור, מאוד רכות ומניחות בצורה מעולה את המוצרים אליהן הן מיועדות.

מומלצת במיוחד המברשת לסומק, וסט צלליות העיניים המוקטן (אשר ניתן לקחת גם לנסיעות).
ידיות המברשות עשויות מבמבוק- רעיון נחמד למדי ואקולוגי, וכל המברשות מגיעות במארז של תיקי איפור הניתן לשימוש רב פעמי- ותורמות בגאווה לסדר בתיק היומיומי שלי:)


כמו כן, לכל הזמנה מצורפת בד"כ מתנה קטנה עליה מוטבע לוגו החברה (עט, סרט מדידה וכו') , ולאחרונה קיבלתי במספר חבילות גם דוגמיות של ליפ באלם של חברת sierra bees אשר הצטרף בשמחה לתיק היומיומי אף הוא.


מקווה שתיכנסו ותנסו את האתר, מאוד ידידותי גם למשתמשות חדשות המנסות הזמנה ראשונה באנטרנט, ניתן לשלם בו בפייפאל, שירות לקוחות אמין וטוב ומשלוח מהיר.


אל תשכחו לפני היציאה להוסיף את הקוד ZOZ080 ולקבל 10$ הנחה, משתלם מאוד!


התמכרות נעימה!


קישור לאתר- 










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה