חפש בבלוג זה

יום ראשון, 17 בנובמבר 2013

פינת הלק השבועית

לאחר מספר שבועות בהן התקשטתי בעיקר בלקים כהים לכבוד החורף (שממאן להגיע..), החלטתי השבוע 
למרוח לק בהיר ונקי.
הלק בו השתמשתי הוא של חברת KIKO מס' 215, ורוד פנינה מקסים ועדין.
לצערי לא ניתן להשיג את KIKO בארץ, אך באירופה ניתן למצוא חנויות בדי הרבה מקומות.
לפני הנחת הלק אני משתמשת בבסיס של חברת Nail Tek,
ומעליו אני מורחת שכבת מייבש לק של חברת Lechat, אשר עד כה רכשתי בחנות של "wow", בפעם האחרונה שביקרתי בחנות נאמר לי כי הופסקה המכירה של המייבש בחנות לא ידוע לי מדוע שכן הוא מייבש מעולה, אם מישהי יודעת היכן ניתן עוד להשיג אותו אשמח לדעת:)



כמו כן, רציתי להמליץ על מוצר שבשבילי הוא חדש, אני מניחה שהוא בשוק כבר תקופה מסוימת אך רק לאחרונה יצא לי לנסות אותו ועד כה אני מאוד מרוצה- מסיר לק  Dip & clean של חברת "לייף" (חברת בת של הסופרפארם).
מדובר על אריזה שבתוכה מונח ספוג הרווי במסיר לק, מכניסים את הציפורן מסובבים כנגד הספוג ותוך כמה שניות הציפורן יוצאת נקייה גם מהלק הכי כהה שיש (היום לדוגמא לקח לי פחות מדקה להסיר לק מאוד כהה משתי הידיים).
דבר נוסף שאהבתי בו הוא שאינו מכיל אציטון (המייבש את הציפורניים בד"כ), ולידיעת אלו הבונות ציפורניים- מסיר הלק מתאים גם לבעלות ציפורניים בנויות:)
אני רכשתי אותו במחיר של 25.19 ש"ח בסניף סופרפארם.

שמחתי לחלוק עמכן את פינת הלק השבועית שלי :) במידה ויש לכן בקשות נוספות/ שאלות/ הצעות אנא השאירו הודעה בתגובות ואשמח להיענות!






הצהרה: כל המוצרים המופיעים בפוסט זה נרכשו על ידי ומכספי האישי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה