חפש בבלוג זה

יום שישי, 31 ביולי 2015

חשמל זורם בכפות ידייך

בשנים האחרונות תפס הלק מקום מרכזי בעולם האופנה. כל מעצב נחשב דואג להשלים את הלוק על הדוגמנית במריחת לק בגוונים שונים, המשדרים את קו המחשבה של המעצב בעת שעיצב את הבגד.

באמצעות הלק ניתן לשדר עוצמה, כח, ילדותיות, נשיות ואפילו העזה, כיום הכל הולך ואין סוף לשילובים ולטכניקות שניתן ליצור באמצעות לקים.

אז איך ננצל את העניין לטובתנו? המשיכו לקרוא לטיפים מעניינים..

ראשית אתחיל בכך שכפות הידיים הן אחד האיברים הראשונים שאנו רואים אצל אדם שרק פגשנו, יש לכן אפשרות לשדר באמצעותן מה שתרצו!
לכן, גם אם תבחרנה שלא למרוח לק באותו יום, עדיף שהציפורניים בכל זאת יהיו מסודרות ונקיות משאריות לק קודם. כיום יש המון אמצעים להורדה מהירה של לק (מגבונים להסרת לק, ספוג וכו'..) ועדיף להסיר לגמרי את הלק מלהישאר עם לק חצי מקולף..

מעבר לזה, חישבי על מה תירצי לשדר באמצעות ידייך- האם תרצי לשדר עוצמה? חוזק? נשיות? ילדותיות?

כדי ליצור מראה רך, נקי ונעים- תמיד תוכלי למרוח גוונים פסטליים- ורודים, לבנים, בהירים למיניהם, שקופים מעט, בד"כ הלקים הנ"ל ישוו מראה נקי וקלאסי ויתאימו לכל מה שתבחרי ללבוש.
הייתי ממליצה על גוונים כאלו גם כאשר יש לך ראיון עבודה שכן הם משדרים אסתטיקה ורוגע, ואינם תופסים את העין יותר מדי וגורמים למראיין להתרכז רק בהם.





לאירוע ניתן לבחור בכל צבע, כל עוד הוא מתאים, מחמיא ו"משלים" את המראה אליו כיוונת.
למשל, בד"כ לביגוד שחור לאירוע מאוד יחמיאו גוונים שונים של אדום, ורוד, פרנץ' (מראה טבעי), וכמעט כל צבע אפשרי- תלוי באביזרים עמם השלמת את המראה.

יש לזכור כי לכל אחת מאיתנו גוון עור שונה, ולכן כשאני כותבת אדום- הכוונה היא בעצם לאדום בשלל גווניו- זה יכול להיות אדום בהיר וקייצי וזה גם יכול להיות בורדו, יש לשים לב שהגוון אכן מחמיא לעורך, ולא תמיד גוון שיראה מהמם על חברתך "יישב" בצורה זו גם עליך, ולהפך.






כמו כן, נוספו בשנים האחרונות ל"שוק הלקים" המון קישוטים מעניינים, שניתן להוסיפם בצורה פשוטה ביותר, והם משדרגים כל מראה, כמו למשל- לק נצנצים, לקים הולוגרפיים, גימורי מאט/ פנינה ועוד.

העצה האחרונה ממני- הכל פתוח בפנייך בעולם הלקים. נסי ושחקי עם גווני הלקים שנאים בעינייך, תהני מהזמן שאת מקדישה לעצמך בעת המריחה או הטיפוח, ותמיד זכרי מהו המראה הסופי אליו את שואפת.


באהבה ממני
רותם.

2 תגובות: