חפש בבלוג זה

יום שני, 2 בדצמבר 2013

מומלצי חודש נובמבר 2013

היי לכולן,
רציתי לחלוק אתכן את המוצרים המומלצים שלי לחודש אוקטובר, אלו המוצרים שמצאתי את עצמי משתמשת בהם הכי הרבה החודש.

מומלצי נובמבר 2013

שמן לשיער של לוריאל- כבר חפרתי על המוצר הזה.. ניתן לראות סקירה עליו בפוסט קודם, אני מאוד אוהבת את המוצר הזה, משאיר את השיער רך נעים ומבריק, והדבר שהכי אהוב עליי בו- הריח שהוא משאיר בשיער!
(למי שרוצה להתנסות בו, ראיתי המון מבצעים עליו בפארמים השונים עכשיו..)

מסיר לק של לייף- מה אני אומר.. עושה את החיים להרבה יותר קלים!, בתור אחת שמחליפה לקים בתדירות מאוד (מאוד) גבוהה, המיכל הזה פשוט מקצר לי תהליכים וחוסך לי זמן. אמנם המחיר יקר יותר ממחיר מסיר לק ממוצע (מסיר הלק של לייף בצורה הנ"ל עולה 25 ש"ח) אבל עבור מי שמחליפה לקים בתדירות גבוהה- מומלץ ביותר! השתמשתי בו המון החודש.

תרסיס מי גוף של ויקטוריה סיקרט בריח sheer love- כיפי, ריח מרענן, מתוק וקליל, וגם בו מצאתי את עצמי משתמשת המון החודש.

פלטת צלליות וסומק קרמי של מאק- הנקראת desert camouflage- פלטה מאוד מאוד שימושית עבורי, בתור אחת שאוהבת גוונים נייטרליים וטבעיים, מצאתי את עצמי משתמשת בפלטה המון החודש (ובכלל..), צלליות שמתאימות ליומיום, והסומק הקרמי המצורף נהדר. לא בטוחה אם עדיין ניתן להשיגה בחנויות מאק בארץ, אך בהחלט שווה לעשות חיפוש עליה באנטרנט.
פודרה true match של חברת rimmel- מעולה!! אחת הפודרות הטובות שיצא לי להשתמש בהן, נותנת מראה מאט (לא מבריק) לפנים, בד"כ ניתן להשיגה בפארמים במבצעים במחיר שווה (וגם באנטרנט במחירים מאוד משתלמים).
בשימוש יומיומי קבוע אצלי.
פלטה של מאק desert camouflage

ואחרון חביב.. קונסילר של בובי בראון- אני אישית משתמשת בקונסילר המגיע בצורת "גלוס", אבל לבובי בראון יש מגוון די רחב של קונסילרים, וכל אחת תוכל למצוא שם את מה שהכי מתאים לה.. 
הקונסילר הספציפי הזה עבורי הוא יותר כמתקן גוון, מאחר והגוון שלו עליי קצת כתמתם.. זה בסדר כי אני מניחה מעליו גם את המייקאפ ועוברת עם קונסילר בהיר (שנקנה פעם בטעות) מעל להבהרה.. מתקבלת תוצאה מאוד יפה וטבעית.

אז מה היו המוצרים המומלצים שלכן לחודש זה?? שנדע מה לנסות בחודש הבא..:-)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה