חפש בבלוג זה

יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

קרב המסקרות- גרסת הדראגסטור!

היי בנות,
אני נתקלת המון בשאלה- "מה שמת על הריסים? הן נראות פשוט נפלא/ ארוכות/ מלאות/ מלאכותיות" 
לכן, החלטתי הפעם לחשוף את המסקרות האהובות עליי ביותר, ולאיזה מראה ניתן להגיע עם כל אחת.
אני מאוד מאוד אוהבת את המסקרות של החברות העממיות (חברות הנמכרות בסופר פארם, משביר וכו'..), ומשום מה פחות התחברתי למסקרות יוקרתיות יותר. במידה ויהיה ביקוש- אשמח לכתוב פוסט גם על מסקרות יוקרתיות שהתנסיתי בהן.

לפני שאתחיל לדבר על כל אחת, אני אציין שיש לי באופן טבעי ריסים יחסית ארוכות, והמראה שאני אוהבת להשיג עם מסקרה גם ביומיום הוא מראה מלא, של ריסים ארוכים ומלאים ומעוגלים, ולערב אני אוהבת מראה דרמטי במיוחד, של ריסים מלאכותיים (מלאים, ארוכים, כהים).
אך גם אם אתן אוהבות את המראה הטבעי והקליל, המשיכו לקרוא, כי עם חלק מהמסקרות ניתן להשיג זאת, אני אציין זאת בפירוש ליד המסקרות המתאימות.

אז שנתחיל?..

המסקרה הראשונה שאדבר עליה, היא אהובתי מזה שנים, לא זוכרת כמה טיובות שלה כבר סיימתי.. והיא המסקרה הנפלאה של חברת מייבלין, הנקראת "קולוסאל" (colossal).

the colossal by maybelline
המסקרה הנ"ל פשוט מעולה, ולדעתי כשהיא קצת מתייבשת (שבוע שבועיים אחרי שנפתחה לראשונה) הביצועים שלה אפילו משתפרים!
באמצעות המברשת ניתן להשיג ריסים מופרדים ומודגשים, ניתן להגיע איתה למראה מאוד טבעי, אך באמצעות שכבה או שתיים נוספות ניתן לבנות איתה גם מראה יותר דרמטי.


מסקרה נפלאה נוספת מחברת מייבלין, היא ה"פולסיס" (falsies), שכשמה, באה לתת לריסים מראה מלאכותי ועשוי.
the falsies by maybelline
גם היא, בד"כ כמעט באופן קבוע נמצאת אצלי באוסף האיפור. מסקרה פשוט נפלאה, מעגלת, מעבה ונותנת מראה דרמטי לריסים. אני מאוד אוהבת אותה גם ליומיום, אבל השאלה היא לאיזה מראה את שואפת- עם המסקרה הנ"ל ניתן להשיג מראה יומיומי אבל די עשוי, פחות תתאים למי שמחפשת מראה טבעי ועדין.
כמו כן, ניתן להשיג עמה מראה מאוד דרמטי לערב,בשימוש של כמה שכבות ממנה, כהוכחה לכך, אני אופרתי איתה אפילו ביום החתונה שלי ולא היה צורך בריסים מלאכותיים נוספים.

ונעבור למסקרה הבאה שגם היא מאודדדד מאודד אהובה עליי (יש לי תסביך ריסים.. אני יודעת.. אבל היי מי מושלם?)
המסקרה הבאה היא ה"טלסקופיק" של חברת לוריאל.
הווו כמה תשבוחות קראתי על המסקרה הזו ברחבי הרשת, עד שיום בהיר אחד, בשיטוטי הקבוע בפארם הקרוב החלטתי לרכוש אותה, ומאז- דרכינו לא נפרדות. תמיד תמיד יש לי טיובה נוספת ממנה "ספייר" במגירה, למקרה שהנוכחית תיגמר לה פתאום. 
טלסקופיק של לוריאל
הטלסקופיק זו המסקרה הכי הכי טובה שהתנסיתי בה עד כה (אל תבינו לא נכון, גם את שאר המסקרות המומלצות פה בפוסט אהבתי, אבל זו- זה משהו אחר..).
המברשת שלה היא הכי נוחה שיצא לי להשתמש בה, מה גם שניתן לכופף אותה ואז להגיע בנוחות לכל הריסים,
המברשת עצמה צרה ודקה ומאוד נוחה לשימוש , היא מפרידה, מעבה ומאריכה את הריסים. פשוט מעולה!
תוכל להתאים גם לשימוש יומיומי למי שמחפשת מראה טבעי- ניתן להשיג אותו באמצעות שכבה אחת, וגם מי שמחפשת מראה יותר מלא ודרמטי תוכל להנות ממנה- בשימוש בשתיים או שלוש שכבות ממנה.
מומלצת בחום!!

המסקרה האחרונה שאדבר עליה, היא מסקרה חדשה יחסית בשוק, היא הושקה רק לפני מספר חודשים, וגם הניסיון שלי איתה הוא של מספר חודשים בלבד (בניגוד לקודמות שהן אהובותיי כבר מספר שנים), אבל אני בהחלט חושבת ששווה להזכיר אותה, ושנשמע עליה עוד הרבה.
המסקרה הבאה היא גם של חברת לוריאל, והיא נקראת "butterfly mascara".
כשמה, המטרה שלה היא לתת לריסים "אפקט פרפר", והיא אכן מצליחה לעשות זאת!
butterfly mascara
כפי שניתן לראות מהתמונה, למברשת יש צד אחד עם סיבים "רגילים" כמו בכל מסקרה, וצד נוסף שבו המברשת מתארכת- זה הצד הגורם לאפקט הריסים הארוכים בקצה העין (אפקט הפרפר).
אני מוצאת שהכי נוח לעבוד עם המסקרה כאשר מתחילים עם מריחת החומר עם הצג הרגיל, ולאחר מכן עוברים עם הצד המוארך שנית על הריסים. התוצאה המתקבלת יפיפיה, ריסים ארוכים, מעוגלים, עבים. מראה דרמטי ומקסים.
החיסרון היחיד שמצאתי במברשת הוא שאם את ימנית / שמאלית, בעין אחת מאוד קל ונוח להשתמש במברשת, אבל בעין הנגדית הענין קצת יותר מסובך ודורש קצת תימרון.. אבל בהחלט לא הייתי פוסלת אותה על זה!


כמובן שיש המון מסקרות נוספות בחברות הפארמים השונות, אם תרצו שאתן לכן את דעתי על מסקרה זו או אחרת אתן מוזמנות להשאיר שאלה בתגובות, ובמידה וניסיתי אותה אשמח לעזור.
כמו כן אתן מוזמנות לספר מהן המסקרות האהובות ביותר עליכן!

שיהיה המשך שבוע חמים ונעים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה