חפש בבלוג זה

יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

My winter must haves! - המוצרים האהובים עלי לחורף!

היי בנות,
אז לרגל מזג האויר החורפי שפקד אותנו השבוע, החלטתי להעלות פוסט חדש וכיפי בנושא החורף, עם המוצרים שהכי אהובים עליי בעונה זו של השנה.
אני אפרט בפוסט על מוצרים שונים ומגוונים, לא כולם קשורים לתחום האיפור והטיפוח, אבל חשבתי שיהיה נחמד קצת לגוון ולהראות לכן מה אני הכי אוהבת.
כמובן שאשמח אם גם אתן תשתפו אותי ואת הקוראות הנוספות במוצרים האהובים והמומלצים שלכן לחורף!
אז שנתחיל?...

הדבר הראשון שאני אתחיל איתו, הוא כמובן- לקים!
בשנים האחרונות התחלתי מאוד מאוד לאהוב את החורף, את האופנה החורפית, הצבעים, הבדים העבים ואת מזג האויר,
ומשום מה התחלתי להתחבר גם לצבעי לקים כהים יותר.. כאשר עד כה אהבתי בעיקר ורודים או צבעים די בהירים (גם בחורף). להלן כמה (ואני מדגישה.. רק כמה.. יש עוד הרבההה) מהלקים האהובים עליי לעונה זו של השנה:
(פירוט שמות הלקים מתחת לתמונה)

מימין לשמאל:
life- מספר 235
KIKO- מספר 319
JADE- מספר 24- spices
רבלון- מספר 768 icy violet
china glaze- light my tiki

כבר כתבתי בעבר פוסט על שמנים לגוף (מי שמעוניינת לקרוא מוזמנת ללחוץ כאן) המוסיפים לחות לעור, במיוחד בתקופה קרה זו אשר בה העור נוטה יותר להתייבש.
אך בכל זאת, ישנן בנות אשר פחות מתחברות לשמנים, ולכן אני אמליץ על קרם הגוף של DOVE הנקרא silky nourishment. רכשתי אותו לפני כשנה בסופר פארם, אני די בטוחה שעדיין ניתן להשיג אותו שם, הוא פשוט קרם גוף מעולה!! הריח עדין ומאוד נעים, הוא נספג מהר בעור, ונותן המון המון לחות! זה הקרם הכי טוב מבחינתי לתקופה החורפית ואין לי ספק שכאשר עוד מעט הוא ייגמר אני ארוץ לקנות קופסא נוספת!


ליד הקרם של DOVE ניתן להבחין כי נחה לה שפופרת נוספת של קרם, זהו קרם הלחות לפנים שלי, בו אני משתמשת יומיום, קיץ- חורף- אביב- סתיו, הקרם הכי טוב מבחינתי ולסוג העור שלי (מעורב). 
מאחר ולכל אחת סוג עור שונה, אני לא אמליץ לכולכן לרוץ לקנות את הקרם הנ"ל (של חברת ניוטרוג'ינה דרך אגב), אבל אני בהחלט חושבת שכל אחת צריכה להקפיד, במיוחד בתקופה זו, על קרם לחות לפנים, לפי סוג העור שלה, לשימוש יומיומי.


מוצר נוסף שמאוד אהוב עליי בחורף אלו נרות ריחניים. לצערי, בארץ לא מצאתי נרות ריחניים טובים, גם אלו המתיימרים להיות ריחניים ומעידים על עצמם ככאלו- לא באמת מפיצים ריח נעים בעת השימוש.
הנרות היחידים שהתקרבו לקטגוריה אבל עדיין לא ממש נגעו בה אלו הנרות של איקאה, אותם אני דואגת לרכוש בסטוקים בכל פעם שאני שם. מי שמכירה נרות ריחניים טובים שבאמת מפיצים ריח טוב בחדר- אנא שתפו אותי!! אשמח לדעת!! עדיף כאלו שניתן לרכוש בארץ.
הפתרון החלופי שמצאתי לעניין זה עד שאמצא את הנר המושלם שלי, הוא להשתמש בתרסיסי הספריי על בסיס שמן ארומטי, אשר הזמנתי מIHERB (תוכלו לקרוא עוד עליהם בפוסט האחרון שכתבתי על הרכישה האחרונה מIHERB),
כמובן בשילוב עם נרות "רגילים" דולקים- סתם בשביל האוירה, אני מרססת את הספריי בבית, כרגע אני מאוהבת בספריי בריח וניל- תפוז, ניחוח חם שעושה הרגשה נעימה וטובה בבית. ממליצה לכן בחום לנסות, אין כמו להיכנס לבית שמריח טוב אחרי יום עבודה גשום וארוך.

תרסיסי ספריי שמנים ארומטים של חברת hugo naturals

ואם כבר מדברים על חורף, לא נדבר על אקססוריז??
מדי שנה אני מוצאת את עצמי רוכשת מטריה חדשה, באורח פלא יש למטריות שלי נטיות היעלמות קשות, וגם השנה רכשתי מטריה חדשה, האמת היא שהסיבה העיקרית לרכישתה היא בגלל יופיה, אבל היי- אני צריכה מטריה אני לא יכולה ללכת בגשם ולהירטב נכון?? אז קבלו את המטריה הנבחרת לחורף 2013/2014:



ואם כבר בגשם וקור עסקינן, גם לכפות הידיים שלי יש נטייה נוראית לקפוא בחורף, ולכן אני בחיפוש תמידי אחר זוג כפפות טובות ומחממות. את הכפפות הנ"ל רכשתי לפני מספר שנים, אינני זוכרת איפה, מאז נקנו עוד כמה זוגות כפפות, אבל אלו הכפפות שהכי הוכיחו את עצמן אל מול הקור האימתני של ארצנו:)
וכן, בפנים יש פרווה ורודה, אבל האמת שלא רואים אותה כאשר הכפפות על הידיים, והאמת- שלא אכפת לי- היא פשוט מחממת!


והאקססורי המהמם האחרון לפוסט זה הוא נעלי בית! כפי שציינתי- אני קופאת בקלות, ולכן בחורף מאוד מאוד חשוב לי לשמור על חום בכפות הרגליים, אז מעבר לגרביים עבות ומחממות אני אוהבת להתפנק בנעלי בית טובות ומחממות.
הנעליים הנ"ל הן של ללין, מהקולקציה של השנה, כנראה עדיין ניתן להשיג אותן גם בחנויות.


זהו!
אלו היו המוצרים הכי אהובים עליי לחורף, כמובן שלכל הנ"ל מצטרף גם שוקו חם שאף פעם לא מזיק!
 אני אשמח לשמוע (לקרוא) מהם המוצרים האהובים עליכן! ואל תשכחו גם את ההמלצות לנרות ריחניים טובים:)
אז שיהיה לנו המשך שבוע חמים ונעים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה